پروان وب

پروان وب

parvanweb.ir jahanmaghaleh.com

آپدیت ورژن php وردپرس | پیغام آپدیت نسخه پی اچ پی وردپرس

آیا اخیرا در وب سایت وردپرس خود پیام WordPress PHP Update Require Required را دریافت کرده اید؟ اگر چنین است، جای هیج نگرانی نیست!

 

WordPress PHP Update Require Required به معنای نسخه php وردپرس نیاز به بروزرسانی دارد. پیامی است که احتمالا شما هم در سایت وردپرسی خود مشاهده کرده اید. این پیام زمانی به نمایش گذاشته می شود که نسخه php سایت شما بروز نشده باشد.

بروز نبودن نسخه php و عدم سازگاری آن با سایر برنامه ها، باعث می شود از فعالیت های معمول سایت شما جلوگیری شود. فعالیت های معمول سایت می تواند مانند نصب یک افزونه وردپرس باشد.

خب برمی سراغ رفع خطا آپدیت ورژن php وردپرس یا همون پیغام به روز رسانی نسخه php وردپرس

 

دلیل نمایش پیام  WordPress PHP Update Require Required  چیست؟

بسیاری از مدیران و صاحبان سایت های وردپرس هنگام ورود به پیشخوان وردپرس، پیغام خطای “WordPress PHP Update Required Required” را مشاهده می کنند.

این خطا می تواند باعث نگرانی یک صاحب سایت شود. خصوصا اگر ندانید که این پیام چه معنایی داشته و یا چگونه می توانید آن را برطرف کنید. در این پیام خطا، متاسفانه توضیحات بیشتری درباره PHP، نحوه بروزرسانی آن و… ارائه نشده است که ممکن است برخی از مدیران تازه کار را سردرگم کند.

 

 

حداقل نسخه PHP مورد نیاز برای وردپرس

حداقل باید PHP نسخه 7.0 داشته باشید تا از آخرین نسخه وردپرس در سرور خود استفاده کنید. با این حال، ما اکیداً توصیه می کنیم به آخرین نسخه PHP 7.0 که سری های مختلف آن منتشر شده ارتقاء دهید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شرایط رسمی وردپرس توصیه می کند میزبان شما از نسخه 7.3 PHP پشتیبانی کند. آخرین نسخه پشتیبانی شده PHP در حال حاضر 7.4 است.

برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت شما، توصیه می کنیم آخرین نسخه PHP را به دست آورید. از آنجا که آخرین نسخه دائما تغییر می کند، باید به وب سایت رسمی PHP مراجعه کرده و جدیدترین نسخه را بررسی کنید.

 

مراحل بروزرسانی نسخه php در cPanel

1- وارد cPanel (یا پورتال مشابه) شوید که شرکت میزبانی برای شما ارائه کرده است.

2- پس از ورود به cPanel، بخش “Software” را یپدا کنید.

نکته: با استفاده از قسمت جستجو در بالای صفحه، به سرعت می توانید این بخش را بیابید.

3- سپس از بخش Software، ابزار “Select PHP Version” را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

سپس بر روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید که نرم افزارهای مشابه cPanel مانند دایرکت ادمین و … دارای محیط و تقریبا ابزارهای مشابهی هستند.

4- پس از ورود به PHP Selector می توانید نسخه فعلی php و زبانه کشویی تغییر نسخه php در وردپرس را مشاهده کنید. پس برای بروزرسانی نسخه php، فقط کافی است زبانه کشویی رو باز کرده و آخرین نسخه آن را انتخاب کنید. به همین سادگی!

5- در آخر پس از انتخاب نسخه مناسب PHP برای سرور وردپرس خود، فقط روی دکمه “تغییر نسخه” کلیک کنید.

6- چند لحظه صبر کنید تا سرور وردپرس شما به نسخه PHP انتخابی به روز شود. پس از به روزرسانی، می توانید صفحه را ببندید و دوباره به سایت وردپرس خود وارد شوید.

 

مشاهده آموزش کامل آپدیت نسخه php وردپرس 

پروان وب
پروان وب parvanweb.ir jahanmaghaleh.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋